"så trött"

God eftermiddag, stalkers! Jobbet killed me, verkligen. Jag är så trött, så trött, så trött nu. Benen är gelé och mitt huvud likaså. Nu blir det mys- och slapp vm i soffan vill jag lova! Hmm, undra om man skulle köpa sig lite gotta kanske? Eftersom jag inte alls klagade imorse över hur onyttigt allt är och hur fet jag blir så tycker jag att en godispåse skulle sitta fin fint just nu! Eller hur? Dagens intag: ½ mugg kaffe, 1 toast, 1 banan, 1 naked-juice-bar-smoothie och slutligen 1 hemmagjord smoothie just nu. Well, det ser inte ut som att jag blir en tjockis om det slinker ner några godisbitar ikväll. To be continued, helt enkelt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0