"puss på det"

DH var spännande och absolut ett bättre val än NCIS.. eftersom ncis går kl 23 också! Fast kl 21 ikväll var det ju nya avsnitt.. och det är det inte nu. Så det är bara att hålla tummarna att det inte är ett avsnitt jag redan sett.

Nu ska jag sminka av mig och sen blir det hopp i sängen. Imorgon ska jag städa och packa utav bara helvete! Och vet ni vad? Det känns faktiskt bra. Jag blir peppad och taggad av tanken på att packa ner "våra gamla liv". Snart flyttar vi och packar upp ett helt nytt kapitel i vårt liv! Puss på det!

Good night, stalkers.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

I liiike :)

2010-10-12 @ 23:39:51
URL: http://kajsascorner.blogspot.com
Postat av: mamma

Växthus Elin! det blir kanoners för dig som gillar det där med plantering å växter :) puss...

2010-10-13 @ 09:54:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0