"pure pain"

Mina armar är spagetti! Jävlar vad jag är slut i mina muskel-lösa armar nu. Idag lärde vi oss (försökte lära oss) att hänga upp och ner. Jag var livrädd innan vi började och tänkte i mitt huvud "Nejnejnejnej!! Det gåår inte! Jag är inte redo för detta!! Jag vill inte!!", och såklart så gick det inte. Jag fegade ur och kom inte upp med benen. Men efter några försök fick jag till det! Det gällde bara att våga. Och nu när jag har lyckats några gånger och jag vet att det inte är så farligt, så kommer det gå kanoners nästa gång. Hoppas jag..

KLICKA HÄR FÖR ATT SE VAD VI GJORDE IDAG!


Nästa lektion hoppas jag inte att vi får lära oss något nytt. Jag måste öva på allt vi redan har lärt oss. Som tillexempel att klättre upp på stången och "cykla" sig ner. Det mina vänner, det är pure pain! Nu ska jag duscha!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0