"pressa citronen"

Mornin' ya'll! Idag kunde jag faktiskt sova längre än till åtta, trots att jag är ledig! Jag brukar ju ha en förmåga att vakna tidigt när jag är ledig.. vilket jag inte uppskattar. Men nu var klockan strax innan tio när jag vaknade och behövde pressa citronen. Gött mos!

Nu ska jag nog ta och koka lite ris. Eftersom jag ska på möte 12,30 och sen direkt iväg på annat, så måste jag nog äta lunch till frukost. Käkar jag frulle nu så kommer jag inte vara hungrig när det är lunchdags, och då kommer det bli fucked up helt enkelt. Men korvstroganof nu på morgonen? Hur gott lät det? To be continued..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0