"på vischan"

God eftermiddag! Den här dagen har verkligen susat förbi! Först så slängde jag ju i några maskiner tvätt (som jag skrev) innan jag åkta ut till Hille. Och ja, vad ska man säga om det stället? Jag var helt säker på att jag åkt förbi det. Spartallarna bor verkligen på vischan, hehe. *blink blink* Nej, men det är fint där ute. Och dessutom har jag blivit riktigt säker på mina U-svängar efter åkturen dit! Körde naturligtvis fel flera gånger. Eller, typ.

När jag hade hämtat Miss Pole 2010 burnade vi ut till Ikea. Jag fick tag på mitt silkespapper och Miss P fick tag på diverse ljus. När det var klarrt och betarrt körde vi in till stan igen (ääntligen inne i stan again!) så hängde jag snabbt tvätt och kastade in nytt i maskinen. Då började magen kurra.

Jag och Sofia gick och käkade på Flanör, mums! Sen tillbaka och hänga tvätt och sen åkte vi till THE HOUSE och gick runt på tomten och kikade in genom fönstren. I love it! Har jag sagt att jag vill flytta in nu på stört? Efter husgranskningen droppade jag av Sofia på studion och jag begav mig hemåt igen. Just in time faktiskt, för tvättiden började sina ut! Men jag hann vika allt innan nästa tvättare skulle in och göra rent.

Nu har jag dammsugit golven, samt skurat dom. Alldeles strax ska jag packa upp alla kläder som ligger vikta i ikeapåsar. Mindre roligt att pyssla med det. Sen ska jag plocka ur diskmaskinen och SEN ska jag iväg på träning. Det blev alltså inget packande av hushållet idag. Men nu är silkespappret iallafall köpt.. fått. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter.

Hoppas ni orkade läsa detta inlägg a.k.a bibeln.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sofia

hahaahaha Miss pole...det var det värsta....:) Hille is great and you know it ! :)

puss och kram på dig!

2010-10-13 @ 22:50:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0