"löjligt kär"

Min kropp värker.. Det känns som att hela jag är ett enda stort blåmärke! Jag är liksom öm över hela jävla kroppen. Från huvudet ner till fötterna. På nacken och i armhålorna. Om jag är sjuk eller som idag - bakis - brukar jag ofta få denna blåmärks-ömmande-känslan. Känner ni igen er?

Hur det än är så spelar det ingen roll att jag har ont eller att jag mår illa, för nu är det time to hit the sack! Det smärtar mig otroligt mycket mer att sova själv inatt än att ha ont i kroppen måste jag säga. Jag är så fruktansvärt kär i Micke. Galet kär. Löjligt kär. Ninjakär! Inatt ska jag muta John Blund så att jag bara drömmer mysiga drömmar om mannen i mitt liv. Night, peeps!

The smell of your skin lingers on me now.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jadu Elin, måste hålla med Dig! Micke är en fantastiskt go å trevlig kille. Va rädda om varandra.

2010-10-18 @ 09:00:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0