"lillebror patrick"

För ett tag sedan fick jag ett sms av min lillebror Patrick, 17år. "Ring mig! :)", stod det. And so i did. Lillpöjken ville berätta att vid nästa studiebidrag ska han tatuera sig! Jag tycker att han har valt en bra grej att göra. Snyggt som satan är det också. Så det är väl bara att gratulera honom. Grattis till att du får göra den innan du fyller 18, brorsan! Men det där att göra innan 18 ska jag väl inte säga något om. Min första, en stjärna på handleden, gjorde jag innan jag var myndig.

Hmm, detta får mig att tänka tillbaka på hur sugen jag var på att gadda mig. Hur jag hoppade av lycka när mamma frågade om jag ville! Jag kan bara tänka mig hur glad brorsan är nu. Jag sitter här med mitt kaffe och tänker tillbaka på den där dagen för typ 4 år sedan.. Eller är det mer än så? Jisses, tiden går fort!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0