"köket"

Efter mitt senaste inlägg sprang jag inte ner och köpta gotta. Nej, nej. Jag sprang från soffan till köket och packade ner halva köket! Typ. Nu är det glas och tallrikar samt bestick som ska packas ner bara. Eller ja, sen är det resten av lyan också. Jag vill inte använda dom stora kartongerna till alla tallrikar och glas.. för då blir den så jävulens tung! Jag ska nog kila in på jöbbet imorgon och kolla om vi får några varor. För då kan jag sno med mig några mindre kartonger hem. Bra plan.

Jag känner mig verkligen duktig som äntligen har startat operation flyttpacka! Äntligen är jag igång. Jag firar med några dundergoda mackor! Knäckebröd med ost och gurka.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

jadu Elin, detdär med att packa å flytta måste ju du vara bra på... med tanken att du åkt upp å ner i detta land med flytt kartonger (så även vi :). Hör av er så kommer vi och hjälper till! kramen

2010-11-01 @ 07:43:46

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0