"inga bilder"

Hej, hej, hej, hej! Dagen började med att Micke väckte mig med orden "Ska du med och hämta bilen?". Japp, då var det bara upp och hoppa vettni! Igår tog vi nämnligen bilen till studion i hemlingby, så imorse promenerade vi och hämtade den. Skönt, men ändå inte. Det är jobbigt att gå.. speciellt om man går med Micke som är värsta promenad-hitlern! Haha, well.. bilen stod kvar och såg allmänt snygg ut så vi drog till Willys och handlade på en gång.

Det blev en sen frulle för oss, och sen har vi myst i sängen nån timme. Nu står Mr hitler och fixar sina norge-matlådor och jag har precis kommit ut ur duschen. Jag ska väl assistera honom vid spise snart hade jag tänkt.

Igår var det ju Rock The Pole på POLE AND FITNESS STUDIO, och det var såååå jätte roligt! Sofia (ägaren och instruktören på studion) poppade skumpaflaska efter skumpaflaska, och studion fylldes med nyfikna människor och nervösa dansare! Själv var jag så gale nervig innan vi skulle dansa att jag nästan spydde! Haha! Men det gick faktiskt jätte bra, och jag gjorde inte bort mig eller spydde under vår dansrutin. Alla var jätte duktiga och det var så jäkla roligt alltihop!

Jag tog inga bilder igår, vilket var otroligt dåligt gjort! Micke tog inte heller några bilder, så tyvärr kommer ni inte få se något från gårdagen här i bloggen. Buhu.

Nej, nu måste jag agera vacker och duktig housewife! Later dudes!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0