"hurra"

God morgon alla glada! Sovit gott? Well, inte jag. Detta var sista gången jag sover med håret utsläppt. Att jag aldrig lär mig. Ibland blir det så att jag ligger på mitt eget hår och det gör ont och jag måste resa mig och slänga iväg det och.. ja, jobbigt. Jobbigt, men helt klart värt för att ha långt hår! Jag brukar oftast sova med en fläta. Oftast får bytas ut mot alltid. End of story.

Tvättiden börjar 12 o'clock sharp. Tills dess ska jag lyxa till det med toastfrukost! Den senaste tiden har jag enbart druckit kaffe till frukost, vilket har funkat bra och alla är nöjda och glada. Men idag slår jag på stort! Toast it is.

Well, dags att skrida till verket! Men först en sak till - ETT STORT GRATTIS till min underbara syster som fyller år idag! HIPP HIPP HURRA! Miss you!

Hoppas du får en helt fantastisk dag med mycket tårta och fina gratulationer!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0