"hundjävel"

Seriöööst!! Jag skjuter hundjäveln som ylar om ingen får tyst på den snart! Kunde knappt somna i lördags för den ylade utav bara helvete. TYST FÖR FAN! Är det något YL SM som jag har missat eller? För jag lovar, hundfan, du har vunnit!! TYST!! FÖR I HELVETE liksom!!!

Det gick bra på jobbet. Jäkligt seg i skallen sista timmen kände jag. Är slut i kropp och knopp nu.. vet inte direkt varför. Efter jobbet kilade jag till Ica och uppdaterade kylskåpet. Nu har jag tagit mig en smoothie och väntar på att vicevärden ska ringa.

Varför jag väntar på att han ska ringa? Jo, vi ska avliva hunden som gnäller! Okej, det där var ett önsketänkande.. Vi har fått ett paket i brevlådan som jag inte kan få ut. Därför måste värden komma med nycklar för att öppna hela skitet. Synd bara att han är äldre än älds och har han inte glömt bort att jag ringde blir jag förvånad. Om han ens hittar till porten blir jag förvånad..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0