"hot pink"

Förresten, visst är den här färgen to die for? Hot pink:

Foto: Sophie Magnusson Modell: Jag

Jag trivs verkligen på POLE AND FITNESS STUDIO här in gefle! Dom har så många nya idéer, och spännande kurser kommer ut gång på gång! Dessa snygga träningskläder på bilden kan man köpa där, med studions snygga logga tryckt på toppen! Jag har inte hört någon annan studio ha sådana saker som dom har. Eller ja, nu har dom väl det. Copycats. Men det var inte det jag ville säga..

..Jag ville säga att nu börjar det nya kurser, så skynda att anmäl er via hemsidan! Ni kommer inte bli besviken!! Bästa träningsformen, tycker jag! Och det kommer ni också att tycka! Once you try it, you can't deny it!

Nej ni, nu MÅSTE jag verkligen sova. Sweet dreams.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sofia

hahaha mm man blir bra trött ibland...kanske inte så konstigt iof när det börjar bli heeeela tiden. MEN tänk så bra ideér jag måste ha eftersom de vill ha varenda en! det du! Kram på re!

2010-10-05 @ 08:03:21
Postat av: Frida

Gud vad jag älskar dendär färgen!! Är man helt galen om man köper ett hot pink set? ;P Jag vill vara rik så jag kan =/ :P

Poledance 4-ever ;P , puss!

2010-10-05 @ 11:55:17
URL: http://raspberrylime.blogg,se
Postat av: Anonym

skit snygg färg!

2010-10-06 @ 19:16:07
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0