"hittar inte laddaren"

Jag blir fan helt jävla tokig just nu!! HELT JÄVLA GALEN!! Jag hittar inte laddaren till mobilen! Jag har stått i lägenheten och skrikit kan jag lova er! Blir så jävla arg!! Vart i hela helvetes skit är den!?! Jag rotade fram en sladd så att jag kan ladda mobilen via datorn. Gud, jag kokar av ilska. GAAH! Jag och Micke pratade viktiga hus-saker, och så bryts det! Och jag hittar inte laddaren. Galet. Och medan den laddar kan jag tydligen inte använda den? Grr!!!

Haha, tycker ni att jag överreagerar? I'm mad.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

hahahahahaha! jag vet vart den är din slavrmaja!! på jobbet!

2010-10-31 @ 18:40:52
URL: http://kajsascorner.blogspot.com
Postat av: mamma

Håkan säger: den är där du sist la den!!!!! smart han va... han är den som brukar lägga saker där dom INTE ska vara....,.

Hoppas du hittar den . kramen

2010-10-31 @ 19:20:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0