"hemma på lunch"

Hemma på lunch nu. Det blev tacos idag. Och ja, lite för mycket dessutom. Men nu klarar jag mig hela dagen. Det är skönt att kunna gå hem och slappa en timme. Men snart är det slut på hemmaluncherna! Senast i mitten av december så flyttar vi in i huset! Förmodligen tidigare. Wiihooo, jag längtar!

Nej, nu ska jag kika lite på tv innan det är dags att knalla iväg till jobbet igen. Stänger idag, ledig imorn. Förresten, idag har jag på mig en secondhand-tröja. Den ni! Jag lyckades naturligtvis ta världens sämst bild.. Men den är iallafall ganska kort i modellen. Svart på fram- och baksida, leopard på sidorna och ut på armarna. Me like!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0