"hemma hos stina"

Hej hej hallå! Just nu befinner jag mig nere på brynäs hemma hos stina (och tony). Efter några timmar i city knallade vi hit och jag blev bjuden på lax och potatismos. Gött! Det tackar jag för. Nu är det snart säsongspremiär av Desperate Housewives, och till det tar vi en mugg varm oboy med marsmallowskladd i! Spännande, blir nog gott. Efter despan blir det hemfärd, så bloggar mer senare.

Stina på sin 20års fest!

Förresten, mötet med chefen gick bara bra. Jag började inte gråta, jag fick inte sparken och jag blev inte utskälld. Jag hade visserligen inte räknat med det heller, men man vet ju aldrig. 

Well, hörs senare! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie

Nice! Tror jag såg dig på brynäs idag. Så det var nog du! :)

2010-10-05 @ 22:22:28
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0