"hello lovehandles"

Men god morgon people! Inatt drömde jag att jag var gravid. Jag skulle föda men det vart en massa komplikationer. Usch, en ren och skär mardröm. Både gravid och att det ska krångla. Brr, it gives me the creps! Annars har jag sovit skapligt bra. Vaknade en sväng och behövde pressa citronen, sen sov jag närmare en timme till, och nu sitter jag här.

Jag funderar på om jag ska kötta på med lite hemmaträning? Är trött som ett as, så orkar inte alls just nu, men om en stund kanske? Igår var det verkligen en svullodag kändes det som. Stor frulle, lakritspingviner i massor, lite chips, mat, kvällsmackor.. well, hello lovehandles! Därför känns det extra nödvändigt att träna sig lite.

Nej, vi får se vad som orkas. "Nu när jag är gift behöver jag ju inte bry mig om hur jag ser ut", som uffes fru sa. Kanske att jag också ska köra på det? Vad säger du Micke? Fast jag tränar ju faktiskt för min egen skull och inte för hans. Typ. Vi vill väll alla vara drop dead gorgeous? Jag vill.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0