"happy"

Jag är på ett sådant bra humör idag! Känner att jag sitter och små ler hela tiden! Igår hade jag ett väldigt givande samtal med min trolovade om huset och flytten och allt in between! Happy big time!

Idag är jag ju ledig, och då har jag bestämt mig för att städa (som sagt..) och göra fin fint här hemma! Ett rent och snyggt hem är ett lyckligt hem. Eller? Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Well, jag vet inte vad som är bäst. Vi är ganska pedanta av oss här hemma. Och lyckliga. När man är så glad som jag är idag, då spelar det ingen roll att man ska städa - för då är det roligt! Allt känns roligt! Me so happy!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0