"good night"

Goder afton das blüg! HOLY CRAP vilket jäkla träning det var ikväll! Svetten riktigt sprutade ur varenda por! Idag började ju jag nivå 2 i poledancing. Detta innebär att vi ska upp på högre höjder. Det vill säga: idag fick vi lära oss att klättra upp på stången! Och det mina vänner var otroligt ansträngande! På slutet fick jag in min lilla egna metod och kom upp till toppen. Om några träningar till så sitter det nog!

Bild från google när någon rookie klättrar..

För att ta sig upp nu måste man räta ut sig och ta omtag.. Lättare sagt än gjort.

Så nu sitter jag alltså här.. svettig och blåslagen om benen.. och trött som ett as. Det är definitivt dags för en varm dusch och sen bums ner i sängen! Imorgon är det mycket som händer!! Jobb, budgivning, micke kommer hem. Spännande, så otroligt spännande!

Imorgon får ni garanterat bilder på mina blåmärken. Hade jag bilder från själva dansen eller någon video hade jag kastat in den. Men några sådana finns inte.. än.

Good night, stalkers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0