"fullsmockat"

Holy shit alltså.. Ikväll är det Ladies Night i Sandviken, så hela city var fullsmockat med galna kärringar! Eller alltså, jag antar att det är därför det är en jävla massa folk ute i farten today. Rätta mig om jag har fel. Jag är helt slut i kropp och själ just nu, eftersom det har varit fullt ös på jobbet. Skönt på fler än ett sätt, men ändå jobbigt. Man blir aldrig nöjd, det vet ni va?

Nu ska jag fixa iordning mig inför kvällens event i söderhamn: Trerätters middag hos svärföräldrarna.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Rättelse: Dom är på läkerol arena gullet :) puss!

2010-10-23 @ 21:42:03
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0