"fuldag"

Men bläääää vilken fuldag jag har idag! Ni vet, en såndär dag då man inte hittar nåt att ta på sig och håret är bara skitfult. Dessutom är mitt nagellack sjukt skabbigt. Kill me.

Jag antar att det kunde varit värre. Det kan alltid vara värre. Jag hatar människor som säger så, "det kunde varit värre". Vafan ska det betyda liksom? "Ja, du är ju skitful nu, men det kunde varit värre. Tänk om du vore skitful och dessutom arbetslös?" eller?? Jag har aldrig påstått att jag är en positiv individ.

Om trettio minuter ska jag infinna mig på jöbbet. Jag hinner fortfarande byta om.

To be continued..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

du är knääpppp, ta en bulle och va gla! du är ju snyggast i stan!

2010-10-05 @ 17:55:44
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0