"fjärilar i magen"

Förresten, idag är det Micke's och min 1års dag. Idag har vi alltså (officiellt) varit tillsammans ett år. Jag citerar textmeddelandet jag fick från älsklingen tidigare idag: "1 år älskling! Ett underbart år med dig! Hoppas på många, många fler tillsammans! Jag älskar dig snygging!". Jag älskar den där karln så att det gör ont! Självklart kommer det bli många, många år till!


Idag skrev Micke på papper dessutom. Hej då lägenheten! Så framöver kommer vi bo i hus! Eller ja, snart iallafall. Måste ju hitta ett först. Att få ta nästa steg i livet med min underbara karl känns sjukt bra! Jag har fjärilar i magen. Big time!

 


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

GRATTIS, dubbelt upp! Hoppas ni fick bra för lgh, den var/är verkligen superfin!

Puss

2010-10-01 @ 23:18:02
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: danne

grattis:)

2010-10-02 @ 22:02:29

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0