"fakta"

Haha, jag läste igenom mitt inlägg "flyttpacka" nyss.. och hela inlägget är ju så fel-skrivet så det inte är sant! Haha! Fakta: Jag blev INTE arg för att jag och micke pratade husgrejer.. Jag blev arg för att samtalet bröts just då. I mitt inlägg verkar det som att jag blev sur på Micke för att vi ska flytta. Men så var det icke. Jag är så glad på honom så!

Anyways.. jag känner mig helt matt nu. Jag ska nog förflytta mig till sängen för att checka lite tv (uttals: tii-wii). Micke är framme i norskaste skithålan om en timme typ, så hans samtal ser jag fram emot! Imorgon är jag som sagt ledig, men känner jag mig själv rätt vaknar jag nog tidigt. Så, vi hörs imorgonbitti.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0