"en tallrik tacos"

På lunchen idag smällade jag i mig tacorester, och gött var det.. men mätt blev jag. Och är det något jag hatar då är det känslan av att vara mätt. Riktigt mätt. Fy. Dessutom är det ju kanelbullensdag, så jag kirrade en varsin bulle åt mig och bossen. Proppmätt? Japp! Och ändå sitter jag nu här, med ännu en tallrik tacos i knät. Fan va tjock jag är. Eller nåt i den stilen.

Förresten, från söndag till onsdag tappde jag 3cm i midjemått. Jag kan bara jag vill.

På med singlemode och kör bah! Haha. Älskling, you know what i'm talkin' about!

Om några minuter ska jag kasta fram träningsmattan och plågas till Jillian Michaels 30 day shred! Underbar träningsvideo! Snabb, men effektiv. Ja tack!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie

Knaselin! :)

Men man ska ju vara nöjd själv! Men du är skitsnygg!

2010-10-04 @ 22:43:50
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0