"en sucker för ringar"

Träningen gick inte så bra. Körde igenom halvhjärtat. Var verkligen inte peppad, tyvärr. Någon kalori brände jag ju iallatjockafall. Efter "träningen" hoppade jag in i en dusch, och sen kikade jag på Desperata Hemmafruar. Jäklar vilka bra avsnitt dom kommer med denna säsong! Tycker ni inte?

Förresten, idag fick jag hem tradera-ringen! Den var smalare än väntat och får därför sitta på pekfingret. Eller ja, den gjorde sig bäst där helt enkelt. Det är väl ingen hemlighet att jag är en sucker för ringar? It's my thaang, you know! När jag inte är @ work har jag dessa på mig:

Japp - samtidigt! Japp - alla! I love it!

Jag skulle vilja tatuera in en text på insidan på något finger. Frågan är bara vad? Många har ju mustacher.. Rihanna har "Shhh" på pekfingret. Jag vill också ha något! Något fint och av betydelse.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0