"deprimerande film"

Nu har jag kikat på en 2 timmar lång film - Mother and Child. Det var en sorglig och deprimerande film. Usch, varför såg jag ens klart på den? Nu är jag inte längre på topphumör.. nu är jag på mitt vanliga humör. Mitt vanliga negativa humör. Men men, i'll survive.


Det är dags för mig att börja med the food! För första gången på länge ska jag laga riktigt mat här hemma. Inga snabbmakaroner eller gröt eller annat "skit". Nu ska jag göra kyckling i ugnen med ris och sås! Inte så avancerat, men helt klart ovanligt. Ovanligt för att göras av mig, till mig själv. Finns det något tråkigare än att laga mat till sig själv? Kanske.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Var den bra då?

2010-10-22 @ 22:44:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0