"dags att vakna"

God morgon världen! Som vanligt när jag är ledig och inte behöver gå upp i tid så vaknar jag ändå innan nio. Typiskt. I regel är jag då för trött för att kliva upp, men för pigg för att ligga kvar. Därför hamnade jag här i soffan med datorn i knät. Och nu (en timme senare) känner jag att det är dags att vakna. På riktigt.

Idag ska jag umgås med Stina hela dagen. Vi har planerat in promenad nu på morgonkvisten, MEN den skippar jag och kör träningsvideo istället. Jag gillar inte att promenera när det är kallt och (nästan) regnigt ute. Jag bil alltid sjuk då. Eller ja, nästan alltid. Halsont däremot - det är en given bieffekt av dessa kalla promenader.

Well, nu ska starta kaffekokaren och förbereda mig mentalt på att få stryk av Jillian.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0