"vaknade på fel sida"

Gooood moooorning people! Jag vaknade på fel sida imorse, men nu har jag (in my mind) rullat över på rätt sida och är på ett glatt humör! Jag har packat ner alla tallrikar nu, och håller på med glasen. Efter glasen så är det bara skafferiet kvar. Hur ska man packa det på bästa sätt? I låda eller? Hmm..

Idag jobbar jag en sväng också (det var på tiden!) 12-17. Och efter jobbet så fortsätter packningen. Jag vill att allt ska vara så bra packat som möjligt, och att allt ska vara klar torsdagkväll. Vi får se hur det går med det.

Nu ska jag kirra facet!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Åk till ikea och köp sånna blåa ikea kassar.. Det var toppen att packa i, både till skafferiet, kastruller kläder osv. :)

2010-11-02 @ 10:42:55
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0