"tuxedo black"

Medan nagellacket torkar tittar jag på navy cis. Älskar den serien (också). Nagellacket jag köpte på VILA heter Tuxedo Black och är av märket "pieces". Ska jag vara ärlig trodde jag att det skulle vara samma skit som depend-nagellacken. Men icke sa nicke! Naglarna blev verkligen svarta på första målningen, och torkningstiden verkar inte vara den värsta. Nu ska det bli intressant att se hur länge det sitter. ELIN ♥ BLACK!

Nu är det dags att lägga sig! Disken i maskinen är fortfarande varm, så jag kirrar det sista i köket imorgon. Fick även reda på att vi endast har fredagen på oss att flytta in saker i huset. Det vi inte hinner flytta får vi helt enkelt ställa.. hm.. i garaget? Jag orkar inte tänka negativit just nu. Det löser sig.

God natt, stalkers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0