"taggad på att packa"

Sådär!! Allt nedpackat. ..fast varför ser det fortfarande inte tomt ut då? Hmm.. Jag är inte sugen på att gå till jobbet nu, jag som är så packnings-pepp! Hoppas verkligen att jag är lika taggad på att packa när jag kommit hem från jobbet igen.

Idag kör jag på ponytail! Inte ofta det inte!

Känner mig inte så vacker, men äh.. orka.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Jag tycker du är så vacker i snodd, en skönhet klär verkligen i "det enkla" ibland :)

2010-11-02 @ 12:04:44
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, ja folk har sagt att dom ska säga =´s, men jag hör bara Hoe´s varje gång ;P Och det man själv hör borde ju stämma?

Kom igen nu ponnytale! (som du säkert är skitsnygg i) och håll kvar detdär pack-peppet! Inte långt kvar nu! :) puss

2010-11-02 @ 12:09:28
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: m

Snyggo! Ponytail heter det ju ;)

2010-11-02 @ 12:52:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0