"tack"

Nu är det dags för mig att sova. Jag är helt död efter träningen, som sagt. Speciellt eftersom jag glömde äta middag! Jo, det är faktiskt sant! Jag glömde! Har fan aldrig hänt förr! Efter jobbet så kom Carro hem till mig och sen drog vi till träningen. It totaly slipped my mind. Så nu har jag tryckt några knäckemackor med paprikaost.

Imorgon kommer äntligen Micke hem! Jag saknar honom som en dåre, som vanligt. Och imorgon ska jag även tvätta.. klockan 7 på morgonen! Fy fan. Men jag längtar nästan till tvättandet, för i samma veva så städar jag. Och då blir det sedan lättare att packa ner allt. Japp, bra plan. Det ser ut som ett bombnedslag just nu! Så här brukar det fan aldrig se ut här hemma.

Och sist men absolut inte minst så vill jag tacka Sofia! Tack för presenten! Supersnygga! Bild kommer senare när tid finnes.

GOD NATT.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0