"ögonbrynen är perfekta"

Time to hit the sack! Jag är duschad och insmord i väldoftande lotion. Håret är som nytt igen. Ögonbrynen är perfekta (utan smink). Nu sitter jag i sängen med datorn i knät och känner värmedynan under min rumpa.. varmt och skönt kommer det bli att krypa ner! Om jag hade tagit en bild hur jag såg ut nu efter duschen så hade den nog sett ut såhär:

Under färgningen.. efter färgningen.
Och nej, att rita självporträtt (eller att rita något överhuvudtaget) är inte min starka sida. Men det ska helt enkelt likna mig utan smink och inte så slickat hår, på bilden till höger. Swedens next talent?

Good night, stalkers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0