"lindholms"

Efter disken blev det en promenad, som sagt. Jag och Carro gick först till Gavlegårdarnas högkvarter för att titta på tapeter och dricka gratiskaffe. Efter det styrde vi kosen till Lindholms! Och där mina vänner, där blev jag kär! Jag såg en tavla som var hur snygg som helst! Samt en säng som gick för ett jätte bra pris! I helgen blir det alltså säng- och tavelköp! OM sambon har samma smak som mig, vill säga. Men det borde inte vara några problem så synkade som vi är.


Efter kärleksmötet och bokning av tavlan på Lindholms vandrade vi vidare för att kika på ännu fler tapeter. Fast denna gång tapeter till huset, och inte till tobbe och carros tillfälliga lya. Och slutligen så sitter vi här i soffan, mätta på hemmagjord tomatsoppa, och kollar på project runway. Bra gjort.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0