"kaffe"

Det blev inget omsomnande imorse. Icke! Jag har suttit och slöat framför datorn och tv'n hela morgonen istället. Nu dricker jag kaffe (med tröjan ut och in, precis som det ska vara en trött morgon som denna..) och försöker tänka ut något att göra. Disken står nog överst på tanke-listan, och sen skulle det vara skönt med en promenad. Jag längtar till poledancen ikväll! V-splitten känns (nästan) bra, så nu måste jag fixa upp- och ner-tricket, utan händer. Läskit värre. Om någon där ute i cybervärlden är sugen på att börja med världens bästa träning här i gävle - gå in på Studion's hemsida och anmäl dig!! Special prices nu till jul! Just for you, my friend! You like? Me like!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0