"I sinom tid"

God morgon. Jag är superduper trött just nu. Nästan så att mina ögon tittar kors på dataskärmen. Japp, trött var bara förnamnet. "Men gå och lägg dig en timme till då!", kanske ni tänker. Då kan jag berätta för er att jag inte kan sova. Vaknade av en mardröm (usch, vidrigt!) och kunde inte somna om. För trött för att vara vaken, men för pigg för att sova. Mig i ett nötskal.

Så, vad ska man trycka för frukost nu då? Mixern är nerpackad, så jag kan inte göra smoothie. Brödrosten är nerpackad, så jag kan inte äta macka. Gröt känns alldeles för tråkigt, och dessutom äckligt just nu. Hårdbröd då kanske? Nej men usch.. jag skippar nog frullen! Kaffe it is.

Jag vill flytta in i huset nu, packa upp mixern och avnjuta ett glas smoothie till frulle! Frukost... i vårt egna hus.. jag säger som tobbe skulle ha sagt det; "Living the dream". Här är två bilder på köket och hallen typ.

Nu förstår ni säkert vilket rustnings-jobb vi har framför oss! Väggar ska rivas, golv ska bytas, kök ska bytas ut, taket skall målas.. och en massa mer! Och jag längtar faktiskt, för det kommer bli så galet snyggt! I sinom tid.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0