"i am so blogging this"

Heeeeej! Nu är jag @ home again. Först hade jag ju som sagt ett möte 13-14, och efter det blev det lunch med Sofia och Carro. Eller ja, lunch och sen fika! Vi satt där i två timmar! Haha, sjukt! Men det var verkligen trevligt. Dyrt, men trevligt. Lätt värt! Planerade en tripp till Alborgen framöver. Längtar!

Efter lunchfikandet åkte Sofia till studion. Jag och Carro tog en runda på stan. Jag hittade ett par vita leggings till halloweenkalaset på lördag, och värsta tröjan! Haha, jag dog av skratt när vi såg den på rean. XS dessutom, så det blir definitivit min göra-mig-iordning-på-morgonen-tshirt! Gillar att ha småa tighta tröjor på morgonen. Som en bh, fast ändå inte. Eller? Grym anyways!

"I am so blogging this" står det! Eftersom det är xs blir texten lite väl stretchad. Men äh! Skiter man väl i!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0