"flyttat in och trivs"

Men hallååååååå! Igår kirrade vi internet här i huset. Känns skönt att kunna surfa igen, men jag måste erkänna att bloggen inte lockade just nu faktiskt. Eller facebook. Eller något annat. Efter en vecka utan internet har man blivit avgiftad känns det som! Haha! Antar att jag har viktigare saker för mig just nu..

Jag tänker inte köra en lång update angående huset, för det orkar jag inte. Vi har flyttat in och trivs underbart bra. Och det som händer from now on kommer jag skriva om, men det som redan har hänt (rivit två väggar, satt upp stången, invigt tvättmaskinen, satt upp duschväggar, fixat walk in closet:en..) orkar jag inte skriva om. Just as you guys now!

Nu måste jag ut och skotta! Jävlar vad snö det kommer! Typiskt att Micke inte har hunnit visa mig hur snöslungan fungerar.. Morr!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Ev använda choke (stava?? :P), Hålla i dödmansgreppet, se till att ha lite gas, dra igång, vrida upp gasen lite, gå framåt, rikta munstycket åt det håll du vill att snön ska landa. Piece of kaka. :)

2010-11-29 @ 10:53:15
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0