"borde träna"

Verktygen är packade. Så what is next? Jag är så dum som inte bokade tvättid tills ikväll, eller igår!? För hade alla kläder, handdukar/badlakan, sängkläder etc. varit tvättade så kunde jag ju packa ner allt sånt ikväll också. Klantigt elin! Antar att jag får vänta med att packa något mer tills torsdag. Har tvättid då mellan 7 och 12. Klantigt big time.

Jag är fortfarande helt slut i kropp och knopp. Tänkte dra igång träningsvideon.. men jag pallar inte. Har ingen ork alls i kroppen. Äh, jag dör nog inte av att inte träna heller. (...eller?)

Dagens slacker-middag: Tacoships chili med smält ost. Kanske borde träna ändå? Haha..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0