"beslutsångest"

Good morning! Ännu en underbar dag har börjat! Eller nåt i den stilen.. Min klocka ringde alldeles för tidigt idag för att påminna mig om tvättstugan. Så nu har jag slängt i några maskiner. Sista gången jag tvättar här på staketgatan. Vemodig? Lite kanske. Men ytterst lite!

Jag funderar på vad jag ska göra nu. Börja fixa mig inför dagens jobbpass? Nja, inte ännu.. börjar twelve o'clock. Träna? Såhär tidigt... Who am i kidding? Kanske att jag skulle packa några lådor då! Så slipper jag det ikväll, typ. Eller så lägger jag mig ner i sängen igen och kikar tv tills tvätten är klar. Beslutsångest.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0