"äh!"

Jag har ingen lust att blogga längre. Jag har ingen lust att vänta på att flytta in i huset. Jag har ingen lust att träna. Jag har ingen lust att shoppa längre. Jag har ingen lust att jobba heller. Jag har ingen lust att inte ha någon lust att inte göra någonting. Hängde ni med nu? Äh!

Men imorgon är det tisdag och då är jag ledig. Lust att vara ledig kanske? Nja. Äh. Då ska jag iallafullafan sova längre än idag, och sen ska jag och min tillfälliga sambo Carro dra iväg och köpa gummistövlar till mig. Mamma, jag skickar räkningen! He he hee. Good night.


NU NU NU!! Jag vill flytta in NUUU!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Vafan, ryck upp dig jänta! Tänk positivt ;) We know you love it! Puss!

2010-11-16 @ 00:51:05
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: mamma

Du har ju fått ett par av mig redan!!! Bättre du köper ett par vinterstövlar. KRAMEN :)

2010-11-16 @ 06:27:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0