"surrat lite i telefunken"

Jag slängde ihop en smarrig kycklingsallad, kikade på "16 and pregnant" (fick ångest för deras skull! Damn, dom är ju riktigt slut i huvudet!) och surrat lite i telefunken. Jag skulle ljuga om jag sa att jag fortfarande var lika trött och förslappad som innan. Dock är jag inte sugen på att dricka någon alkohol. Men jag är däremot inte helt ovillig att besöka vissa förfester och träffa lite glatt folk ..och sedan köpa lite gotta och bättre på midjemåttet till en nice rulle!

Nu kommer då frågan: Våldsgästa ljusnes skogar för att träffa gamla polare, eller knata rätt över vägen för att säga hej till några mindre gamla (well, det beror på hur man ser det..) polare? Lite jobbigt är det ju att bilen står en bit härifrån, typ si sådär 15 minuter härifrån. Och att sova i Östanbo är rena rama suicidet när Milko och jag tävlar om sängen. Äh, när jag resonerar såhär är det väl ingen tvekan om att det är skönare att stanna i gävle. Dock roligare i hemstaden. Kanske.

 


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0