Organiserar!

Jag är fortfarande på ett peppt humör! Har rensat lite garderoben - vinden, hängas, vikas - och det är pretty much att ta hand om! Kör en liten vårstädning. Och nu ska jag vara modig: Inget ska sparas i tron om att "jag kanske kommer i den igen" eller "syr man om den lite så..". Nej nej, nu ska det bort bort bort! Så här ser jag ut just nu: Ett berg av linnen/t-shirtar i soffan som ska sorteras.. japp, tröttsamt och gäspsamt.

Jag återkommer när jag har röjt undan här. Då blir det sats också, eller kanske en promenix. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Oj, magen kurrar! Dags att koka ett ägg tror jag. Tjarå!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0