Mobilblogg - grabbarna sitter ute i soffan...

Mobilblogg - grabbarna sitter ute i soffan och kollar på något helskumm komedi. Jag hör hur dom brister ut i skratt gång på gång. Haha. Själv ligger jag nerbäddad i sovrummet och har precis kikat klart på navy cis. Ikväll har vi grillat, skrattat, spelat spel, skrattat, snackat skit och åter igen skrattat. Det var längesen jag skrattade så att magen krampade! Haha, good times! Nu ska jag försöka hålla mig för skratt och sova. Det är svårt att inte skratta när man hör tokarna där ute. Jag sätter en femma på att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Good night, alla där ute in the cyberspace!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0