"lira innebandy"

Slutade för en timme sen. Det är alltid lika roligt att jobba med Kajsa! Tiden går så fort. På lunchen hann jag med lite shopping - spetstrosor och en tröja från mitt andra jobb. I love Carlings! När jag nu kom hem såg jag även att jag vunnit en auktion på min favorit-internet-shopping-sida tradera! Me like!

925 Sterling Silver, valfri storlek. 99 spänn! Lyxigt värre!

Om en timme kommer Pyret och hämtar upp mig i lilla starleten. Vi ska dra till Sandviken för att lira innebandy i vanlig ordning. Den här veckan är det jag som har bilen, men det blev till att åka vita faran ändå. By the way så sprang jag om lapplisan imorse, hon stod två bilar från audin med penna och papper i högsta hugg! Men jag hann lägga i några kronor och klarade mig därmed från en bot. Puh! Dock så har någon kört in i backspegel och därmed repat den. Tack, asshole. Fick du körkortet i ett flingpaket eller?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0