Hello!

Promenad eller inte, det är frågan.

Jag fick göra om i skyltfönstret idag på jobbet. Det var lite klurigt men det blev nog bra. Får se vad Lotta säger imorgon! Drog ut på stängningen också, jäkla glidare som är ute och shoppar i sista stunden! Men men, hem kom jag tillslut.

Mina fötter och ben gör ont. Mitt huvud värker. Men det är ju så fint väder ute så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vore jäkligt gött med en promenad. Bränna lite kalorier och få frisk luft. Samtidigt känner jag mig helt slut i både kropp och knopp. Jag håller iallafullafall på att tanka ner ny bra musik till mobilen utifall jag skulle dra på mig promenadskorna.

Jag är inte längre super irriterad på den här söndagen, som jag var imorse. Nu har jag helt enkelt accepterat att Micke har åkt och att han inte kommer komma hem på två veckor. Jag har accpetera att det inte finns något vi kan göra åt saken. Äh, det känns ändå inte bättre. Vilket jävla skit snack!

Dagens höjdpunkt var när Micke kom in på jobbet och hånglade upp mig bakom disken!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0