Good night!

På carlings var det städning som gällde! Regionschefen Julia var på plats för att hjälpa till att slänga ut allt gammalt skit! Och det var mycket skit, det kan jag lova. Svettades som den lilla gris jag är. Jag var där 12-18,30 och efteråt bytte jag om och promenerade hem. Notera att jag jobbade i valbo, vilket är lite mer än 1 mil hemifrån mig. Som att det inte skulle ha vart nog med att gå den långa biten så hade jag en 5kg's väska på ryggen också. Men det är väl inget för en amazon va!

Innan jag var hemma svängde jag förbi och sa hej till Pyret & Co. Alltid lika trevligt! Och när jag väl kom innanför dörren och snörade av mig skorna kände jag riktigt hur fötterna värkte! Aj aj aj. "Tur att jag har cykeln här hos dig, Pyret. För jag går inte en meter till!", sa jag. Tror ni inte det var punka på bakhjulet? Kul på (h)jul.

Nu har jag precis tagit mig en varm dusch och ska städa undan lite kläder som jag spritt ut, för imorgon KOMMER MICKE HEM! Det blev inget helgjobb för grabbarna grus, så han kommer redan imorgon! Det betyder att han kommer att vara hemma när jag kommer hem från jobbet! Han kommer vara i lägenheten och vänta på mig! Underbart! Jag längtar som en dåre! En riktigt sinnesjuk dåre! Åh, vad jag älskar den karln!

Och sist, men inte minst: Vi får inte glömma nagellackstestet.

Efter dag 1. Man kan redan se att det är slitet, trots den oskarpa bilden.
Hmm... fan vilken oskärpa det var. Ja ja, det är slitet på "topparna".


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ammi

Kuul att röjja..!! Berätta med, vad exakt gjordes i Valbo? :)

2010-05-06 @ 10:01:38
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0