"god morgon"

Så trött, så trött. God morgon på er! Här är det tröttmössan som är på! Sitter och sippar på en kaffe nu i hopp om att piggna till lite. Det går väl sådär.. Kan knappt skriva heller känns det som. Tar år och dar innan jag kommer på något. Kanske dags att låta bli tangenterna och get going? Tänkte köra långpromenad så snart som möjligt. Och snart i detta fall verkar vara om hundra år. Suck.


Trött.. Tröttare.. Elin. Fy fan, väck mig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie Fastesson

du er duktig kära du! =) kommer ju va as slimmad på nolltid i den här takten, måste få med mig ut ngn dag å så jag inte tjockar igen helt! Ingen ligg-garanti på det inte haha! kram

2010-05-25 @ 18:39:44
URL: http://filosofii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0