"faller för grupptryck"

Och såhär blev denna kväll:
Jag gick över till Engberg där det satt ett gäng och partajade. Sångtexter hade skrivits ut och allsången var i full gång när jag berättade att jag snart skulle gå. Jag ville ju till hemmakväll för att köpa godis och sen vidare till lyan för att se film, men då fick jag långfingret av dom flesta. Men inte är jag den som faller för grupptryck inte! Film, godis och pepsi max! Perfekt! Det enda som fattas nu är Micke. Och om han fattas? SOM han fattas.

Något annat som fattas (alternativt saknas) är morsans mascara. Jag råkade få med mig den hem, och hon var inte så nöjd. Well, vad ska jag säga? Du tar mina hårnålar och jag tar din mascara. Nej, skämt å sido! Får väl åka ner med den imorgon eller posta den eller what so ever. Nu ska jag ha en skype-dejt med hannes och sen kika film!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

asg.. Men jag har faktiskt inte rört dina nålar! tror jag...

Jag fixar en ny mascara. Pöss påre

2010-05-23 @ 12:20:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0