"en trött älskling"

Jag sitter och skypar med en trött älskling just nu. Eller vi är nog trött båda två, men det är inte jag som har jobbat ett 13-timmars pass! Jag förstår verkligen inte hur han orkar.. Det är väl en vanesak i guess. Hur som helst är det jätte härligt att kunna se varandra och prata med varandra trots avståndet! Det känns inte lika jobbigt på så sätt. Men visst saknar jag honom hela tiden. Varje gång jag tänker på honom så får jag ett leende på läpparna och det pirrar i magen! Om jag är kär? SOM jag är kär! Det hade definitivt vart trevligare att somna i hans famn ikväll än att gå till sängs helt solo. Men den som väntar på något gott..


i can't get enough of you!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0