"en kvinna i min smak"

Good morning, sunshines! Det blev en jäkla massa frågor angående klänningen. Den kommer iallafullafall från BikBok och kostar 299pix. Så jävla hittat alltså! Skynda fynda, för på torsdag kommer det en annons in the news paper, och då kommer den gå åt som smör i solsken.

Mimmi ligger fortfarande och sover, men gissar på att hennes klocka ringer any minute now. Själv vaknade jag av andningsnöd ungefär. Näsan var täppt och halsen var torr. Feber har jag inte, så det är skönt. Alltid värst på morgonen.

Rachael Ray gästas just nu av Kat Von D. Där har vi en kvinna i min smak!


En till bild på världens snyggaste klänning! Kommer användas flitigt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Skit snygg klänning, nästan lika snygg som dig ;)

2010-05-12 @ 16:26:23
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0