"det hade inte suttit helt fel"

Regn regn regn. Tur att det kom idag och inte igår kan man väl tyckta. But still, it totaly sucks. Jag hade faktiskt tänkt dra en långprommis och steka i solen idag, men tji fick jag!

Jag har nyss kommit ut ur duschen. Det blev peeling och skrubb för hela slanten! Jag tänkte "kan jag inte njuta av solen utomhus, får jag väl göra det inomhus!" vilket betyder ett besök i kärringgrillen. Men innan dess tänkte jag städa lite här hemma (det lilla som finns att göra..) och gå ner till gallerian för att lämna tillbaka en tunika på h&m och köpa ett paket kaffe. Undra sa flundra om gäddan är en fisk.. Kanske att jag ska köpa hem och kirra en sallad till middag? Eller hembakad pizza! Mmm, det hade inte suttit helt fel!

Later!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0